Vissa saker är så tråkig att lägga pengar på.

Sitter hemma hos Elin nu, hon springer omkring och städar samt tänder ljus medans jag bara latar mig. Ska strax springa hem och stoppa i en ny tvätt så riktigt så lat är jag inte. Var och hämtade min dator tidigare idag, hela hårddisken är krossad så alla mina saker är borta och muspekaren har slutat fungera dessutom ser den ut som ett vrak :( Men snäll som Lorry är har han varit och köpt en ny hårddisk åt mig och styrt upp det där, var väl inte så jätte kul att lägga pengar på. Men jag behöver verkligen min rosa lilla pärla:)

Men man kan ju inte bara lägga pengar på tråkiga saker så har beställt hem ett par nya skor, en klänning och lite små tjafs också som borde komma nästa vecka och veckan där efter kommer mitt efterlängtade H&m paket!=) wiiie!

Nu ska jag kila iväg till tvätten, kysss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0