anonyma kommentarer.

Varför? Varför i hela fridens namn kan man inte stå för nånting man tycker, tänker eller fram för allt skriver? Jag tror aldrig att jag nånsin har kommenterat ett anonymt inlägg och jag har inga som helst planer på att göra det heller. Jag står för vad jag tycker oavsett vad, folk får tycka vad dom vill om mig. Jag är ändå mig själv. Och ingen annan känner mig så bra som jag!

Fick en kommentar här för någon dag sen där en anonym frågade vad Sabacla hade gjort.. Sen såg jag även att förmodligen samma anonyma människa hade kommenterat i Sabaclas blogg till mig där hon/han frågade än en gång vad Sabacla hade gjort.. Varför är man så nyfiken att man inte ens kan stå för vem man är? Egentligen är det ju mest Sabacla aka Sara som har med det att göra. Hon har felat (vilket är mänskligt) trots att dom flesta männsikorna lär sig av sina misstag vilket Sara inte verkar göra. Fråga mig inte varför för jag känner inte Sara alls och vet inte hur hon är förutom det hon visat mig, tyvärr endast negativa saker där hon är elak mot mina vänner. Man ska inte klandra personer som har det svårt för förmodligen ligger det nånting bakom det och personen behöver hjälp. Vilket Sara har visat ganska tydligt.

Nu känner jag att jag skenar iväg från ämnet, jag lämnar detta med Sara, vill du ha svar på det kan du fråga henne själv och framför allt börja stå för vem du är. (alla är värdefulla på sitt sätt så man skall inte behöva dölja sig)
Men det jag ville komma fram till var att - Stå för vem du är i alla lägen, du är värdefull pecis som du är.


Kommentarer
Nadia

Söt du är. :)

Jaa den borde jag kanske läsa? ;) Spännande!

Jag vet inte riktigt än hur det blir, men jag lovar att skriva i bloggen när jag vet så du blir informerad! :D WOHO. Föresten, är du och febba tillsammans ännu? Puss&Kram! :)

2009-02-19 @ 16:20:38
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Sara

Jag hoppas VERKLIGEN att du en dag blir utsatt för en riktigt ordentlig misshandel av någon du älskar och litar på och då hoppas jag att du känner, som du predikar, att det delvis är ditt eget fel. Du är nog de mest naiva människa jag nånsin läst. Du är en ful människa på insidan. Fy vad du ska skämmas.

2009-02-19 @ 17:52:52
Sara

Bara så att du vet så är det inte jag som skrev under namnet "sara". Jag lämnar alltid min blogg-adress. Jävligt lågt att använda mitt namn.

Eftersom du är vän med Sofia så vet du nog vad vi har pratat om.

2009-02-19 @ 19:55:32
URL: http://sabacla.blogg.se/
Anonym

HAha typ som Daniela då. Hon åt makaroner och plättar, ingenting annat. Till slut började hon tappa håret av näringsbrist xD

2009-02-19 @ 20:27:18
Mikaela

Hmm det försvann det jag skrev? Eller så får du tusen inlägg av mig.



Haha, men Daniela åt bara plättar och makaroner när hon var liten. Ingenting annat. Till slut började hon tappa håret av näringsbristen xD Haha.

2009-02-19 @ 20:28:31
URL: http://lillamiii.blogg.se/
emelie

Men nu ska vi ju ses babe :) Pussar i massor

2009-02-19 @ 22:14:10
URL: http://edunyfiken.blogg.se/
Nadia

Haha hjälpski! :D Vet inte om jag törs stanna här när ni är så arga. :) Sluta bråka nu, ge varandra en kram istället! Any way! Ja det vore ju helt sjukt kul att läsa den, jag kanske skulle gråta en skvätt också - vem vet. =) (säkert)

Ja det var definitivt kul, även om jag var dyngknall som vanligt men det är du ju van vid. ..

Okej, i see i see.. Men du raring, vi styr upp en date någon dag? Kanske en te på Nodo? Dock har jag inte så många dagar kvar att spela på och är väl som lite upptagen med tråkiga saker som att packa men någon minut över borde jag ha någonstans! =)



Puss&Kram!

2009-02-19 @ 22:54:08
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0