Arbetar Sandra?

nu har jag suttit och skrivit om lite på mitt cv som förövrigt var över året gamalt så var på tiden, även hunnit mejla min handledare på arbetsförmedlingen för nu ska jag fan ta mig i kragen. visst jag är sjukskriven 100% fortfarande men börjar bli smått less att inte ha några rutier att göra om dagarna förutom en massa möten och shit. Är iallafall värt ett försök även om det kanske bara blir halvtid eller så. Har ju inget att förlora förutom att jag blir sjukskriven längre ;)
får höra vad min läkare tycker på nästa möte.

kom precis innanför dörren därimot, min dricka jag köpe tidigare tog slut så passade på att fara och köpa en ny på Statiol när jag ändå skulle förbi berggatan och ut med Dogge. Blev inte så mkt gott som jag hade tänkt mig egetligen (bra!) utan jag slocknade på soffan istället. men nu ska jag försöka få mig sömn i sängen tills imorgon också.
Sovgott!
/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0