Bakis söndag!

haha men inte för mig, jag mår prima ballerina ;) utom min plånbok, den känns lite tom idag.. typiskt!
hade alla lika trevlig kväll som mig då? började hos emelie, sen kvatersgården (grattis ante :)) sen åkte jag och grabbarna till marvin innan vi gick ut på kalles. var tänkt att kvällen skulle avslutas där men jag och jaqueline gick upp till marvin en stund innn vi åkte hem efter många om och men..
väl hemma slocknade jag i stort sett på en gång, i smink och hela faderullan ;) hade mycket roligare än fredagen även fast alkohol intaget kunna vara högre och man sluppit vissa människor, gash vad jag inte tål dig, och dig och åter DIG! kvällen hade varit mycket bättre utan ;> nåja.

har nyss stigit upp, har bara hunnit vara ut med dogge så nu ska jag hoppa i en dusch och åka hem till bersika å få i mig nå fläskflié ;) mums!
sen åker jag nog förbi hanninsen och emma innan jag ska tvätta hela kvällen..
PUSS!

p,s givetvis stannade kameran i väskan hela kvällen ;) men vad var de vi sa? den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0