Barnhemmet!

Klockan halv sex kom jag på att jag inte hämtat ut mina medeciner ännu så då var det bara att springa ut i bilen för att åka och hämta dom, bara hoppas att dom hjälper lite bättre än dom tidigare så jag slipper hålla på byta hela tiden. Hämtade även ut antibiotikan så börjar väl med den imorgon så blir väl en nykter helg även denna.

Sen jag kom hem har jag stått och kokat fisk till dogglas (måste ju lyxa till det ibland även för lilleman) så ska alldeles strax servera han den och fortsätta att se Barnhemmet sen blir det nog sängen, känner mig helt slut. Sorry Emelie jag gottgör dig imorgo lr nått, puss på dig ;>

Sovgottt alla apor och hästar :)


 



Kommentarer
Emelie

Jag väntar ju på dig gumman :) PUSS PUSS

2009-02-18 @ 21:25:23
URL: http://edunyfiken.blogg.se/
Anonym

vad har sabacla gjort :P? är intresserad

2009-02-18 @ 21:27:50
Mikaela

Var Barnhemmet bra?? :)

2009-02-19 @ 20:06:09
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0