Den griniga Sandrisen!

SE UPP, skriker jag inte åt er så gråter jag framför er. herregud vilka humörsvängningar, nu fattar jag verkligen vad läkaren menade att jag kunde vänta mig. Hoppas hon ringer upp idag så jag får den där medicinen utskriven på en gång innan jag hinner slå ihjäl någon.
Det har kommit sakta krypandes men nu jävlar adama, måste be om ursäkt till alla som varit i min närvaro, jag vet att jag varit agresiv, tjurig och irriterad. Ta inte åt er och svara inte om jag ringer ifall ni inte står ut med det ännu mera ;)
trist...

nåja, jag är vaken nu. sitter och tuggar på ett kycklinglår med mangorajasås. mums. ska snart åka iväg med några papper och sen har jag ingen aning. ni får gärna höra av er, (på eget ansvar) ;) PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0