en bra kamrat?

jag borde nog egentligen inte ens kalla dig bekant och då är det illa. en bra kompis ställer upp oavsett vad, mellan två bra kompisar så spelar inte pengar, kläder, smycken populäritet någon roll, en bra kompis skrattar MED dig inte ÅT dig, bra vänner behöver inte jamföra sig med varann. bra kompisar frågar inte vad som är fel dom vet vad som är fel. om du är min bästa vän så skäms vi inte för våra tårar inför varandra. och en bra kompis gör INTE som du någonstans!!

du frågar mig varför jag inte svarar dig på msn, telefon osv?
men tänk själv, hade du varit en bra kompis för mig så hade jag svarat.
och anledningen till att jag inte svarar kankse har att göra med att jag inte vill prata med dig?
för du är inte min vän, kompis, kamrat eller bästis. Jag ser ner på dig.
så nu behöver jag inte höra ett ord från dig mera :) tack bitch!



Avreagering krävs ibland =) har ni de bra där ute? är hemma och stoppar in en tvätt just så nu ska jag åka vidare och tanka sen till hannisen igen :)


oxox/S



Kommentarer
Anonym

Töntigt att skriva sånt här när det handlar mellan två personer.. Men visst, det händer nog att jag också gör så ibland..

2009-02-08 @ 23:26:11
Anonym

Är väl bättre att säga det du skrev till personen öga mot öga istället för i din blogg? Kanske fel person som tar åt sig och missuppfattar ? och personen som det är till kanske inte ens tar åt sig det ? : )

2009-02-09 @ 00:59:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0