en dag kommer du tacka mig..

ikväll kanske du tycker jag är en fitta och inte en kompis. men det kommer den dagen då du kommer att tacka mig för detta beslut. det är enbart för ditt eget bästa. jag vet att du kan och det vet du själv också om du bara ger dig manken till att klara det. du är starkare än du tror. känns ändå bra att du tog de så pass bra.. det kommer lösa sig,. kom ihåg det min vän, det vi inte dör av gör oss starkare! Jag väntar på dig och jag älskar dig! <3

förresten godkväll gott folk!
har alla haft en trevlig dag? det har iallafall jag, tog mig en dusch, plockade undan lite och ringde mina samtal innan jag åkte till annelund och hämtade zandra, vi åkte iväg på några ärenden tills jag skulle hämta fredrik. lagade baccon och makkisar till middag innan jag åkte ut en sväng med sofia :) annars har kvällen varit rätt lugn, har inte vågat göra så mycket så jag blir sjuk igen.. ska strax hoppa i säng men först käka lite godis vid tvn om jag orkar :) vad har ni pysslat på med idag då? förretsen så kom ju min rosa rattmuff och det igår med posten så ska ta kort imorgon eller nått ska ni få se så fint det blev ;-) ska tusiken bli bättre på ta bilder och framför allt lägga in dom ;) men nu ska jag avrunda, full dag imorgon med =) sovgott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0