flodhäst!

Nu ska jag alldeles strax försöka avrunda kvällen, måste bara springa ut med dogge och kvällskissa samt hämta tvätten nere i tvättstugan. har varit full rulle hela dagen igen, men har hunnit ringa alla samtalen och skickat iväg alla mejlen samt hunnit tvätta och en film hos Anton :) Samuel har även varit här och fixat Spotify åt mig, thanks ;>


Känner mig därimot som en flodhäst nu, har ätit hur mycket som helst idag för imorgon vid elva ska jag åka till läkaren och kolla alla värden, tryck, vikt, längd osv.. så nu är det bara hålla tummarna för sedan sätter allting igång. whis me good luck!


Sovgott hjärtan!



Kommentarer
Nadia

Men hej Sandra! :) Sjukt oväntat inlägg av dig i min blogg, vad glad jag blir! :) Verkligen superglad! Riktigt gulligt av dig, och om det verkligen är så så blir jag ännu gladare om jag kunde vara till någon hjälp då du mådde sådär dåligt. =) Du får komma och ge mig en hejdå-puss till helgen för då är det väl tänkt att jag ska ha en avskedsfest! Jag sticker kring den sista denna månad, dagen är dock inte bestämd men jag måste ju flytta ur min lägga den sista! :)Så.. du är välkommen på avskedsbalja! Puss och kram!

2009-02-17 @ 12:35:47
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Emelie

Hej gumman! Vad har du för dig? Har du börjat med de du skulle börja med? Kram1

2009-02-17 @ 12:46:17
URL: http://edunyfiken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0