flyttkörning ;)

Hann inte mera än skjutsa fredrik till skolan så åkte jag och hämtade upp hannisen i hennes nya lägenhet så vi kunde åka till den gamla och börja köra över alla sakerna ;) blev några vändor sen på backen och mat från max :) thanks darling! hela kvällen har gått åt till att klista fast hennes nya "kakel plattor" i badrummet samtigt som hon och sofia hållt på dona och fixa i köket. avslutade med en film hos peter så nu är jag hemma och ska alldeles strax dricka upp min kopp chocklad och sova. imorgon blir det nog luleå en sväng =)
givetvis glömde jag kameran i bilen hela dagen, så jag skjuter upp de där med bilder någon mer dag ;) men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :)
Godnatt på er nu!



jag och hannisen på elins 20års dag :) puss gummi <3


Kommentarer
Emma

Du har blivit utmanad, läs min blogg! :)

2009-02-05 @ 18:10:02
URL: http://emstaar.blogg.se/
Anonym

DU är utmanad! läs min blogg =)

2009-02-05 @ 18:42:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0