flyttstädning!

två och en halvtimma senare är vi äntligen klara, som tur var hade jag min kära pappa med mig som hjälpte mig =) nu måste jag bara dit imorgon på morgonen innan jag lämnar in nycklarna och hämta hinken så avrosningen av frysen är klar ;) skönt!
resten av kvällen blir av det lugna slaget, känner mig helt slut. så funderar på åka och handla sedan bänka mig med nått gott i soffan resten av kvällen. låter inte alls fel :)

Igår åkte jag och hämtade hem tobias istan sen hem till han för att hämta hans bil så blev en rätt sen kväll igår med ;) men slocknade direkt jag la mig ner ;)

såhär läcker är jag just nu, nystädat och sliten ;p

hahahaha, den bjuder jag på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0