Hemma från stan!

Nu har jag nyss kommit hem från stan och hunnit avnjuta en tallrik med nudlar, som jag förövrigt älskade och levde på i sommras men blev så less att jag slutade äta dom tills för någon dag sen och nu är jag fast igen ;>
Gick en sväng med syster också och givetvis hittar jag mest när jag inga pengar har med mig, så blir en shopping runda inom kort kan jag lova :) (försöka vara sparsam nu sandris!)
Dom ringde från kliniken idag och sa att dom vill påbörja min behandling på måndag den 23e så då ska jag befinna mig där klockan nio till att börja med så får vi se vad vi kommer fram till.. Önska mig LYCKA TILL!

Nu ska jag slå mig ner med mi favorit tidning som jag köpte för en vecka sen och mina älskade nötter ettt tag :)
oxox/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0