hemma!

nu är jag äntligen hemma efter en fullspäckad dag, eller kom egentligen hem för två timmar sen men kände att jag bara var tvungen att lägga mig en stund framför tvn för trött är bara förnamnet jag var. tandis gick super, börjar känna av "spänningen" nu men den brukar gå över relativt snabbt så jag härdar ;> sen åkte då jag lars och johannes till luleå och stadshotellet. tacka gudarna för att johannes var med i bilen annars hade vi nog virrat bort oss bra mkt mera ;p vad jag gjorde där och hur allting gick får ni veta senare när jag vet mera om det själv, men rätt bra kändes de ändå.
på vägen hem svängde vi förbi och käkade en pizza innan vi släppte av johannes i gammelstan ;> och nu känner jag bara hur trött jag är så ska krypa ner i soffan med min chocklad och bara måå gott sen blir det en tidig kväll också eftersom jag ska befinna mig på sjukhuset rätt tidigt imorgon för möte med två av mina läkare.
Godnatt allesammans, sovgott!

gäääääääsp...


Kommentarer
Johannes

Hehe de e lugnt va gö man it för vänner?du ha ställt upp och skjutsat jag så nog kan jag då följa me och leka guide i lule :P visst va dom goda pizzorna på charlie´s MUMMA :P lycka till i morrn vi hörs då



natti

2009-02-10 @ 00:57:20
URL: http://www.johannesengman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0