Lördag!

Förlåt för min frånvaro, har haft fullt upp :) itorsdags var jag iallafall hemma hos Sandra med henne och Sofia vi fixade lite naglar och färgade Sandras hår BRUNETT stumpan blev så fin=) sen åkte jag vidare till huset och sov där.
Igår åkte jag hem vid sju(?) på morgon när jag vaknade för att sen skjutsa Fredrik till skolan och hämta upp Sandra som lyckas få slut batteri i sin bil. vi åkte hem till henne och käkade frukost, på backen och handla sen hämtade jag Fredrik och åkte hem. nästa destination blev att skjutsa Johannes till Luleå men som tur var fick jag med min min favvo-Nina på färden och vi hann bestämma oss för att gå ut på kalles när vi kom hem. sagt och gjort vi styrde en minttu och åkte ut i 90minuter innan Sofia skjutsade hem mig så jag fick sova. var inte riktigt sådär kul som det brukar vara!

Idag funderar jag på ifall jag ska ta det lugnt eller testa en ny ute kväll och hoppas på bättre än gårdagens ;)
Jag är som sagt öppen för förslag ;)

Och en sista sak innan jag beger mig vidare - Duu förtjänar bättre än den där slampan (och ja, jag kallar henne det för de är det snällaste orden jag kan använda till en sådan människa) du är inte mänsklig nånstans!


Kommentarer
johannes

Menar du jag? =) tack för skjutsen och alla messen =) kram

2009-02-09 @ 10:37:51
URL: http://www.johannesengman.blogspot.com
Sara

Gääääääääsp....

2009-02-09 @ 17:16:20
URL: http://sabacla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0