Luleå Stadshotell!

Godmorgon!

Imorse vaknade jag av väckaren klockan nio och tungt var det kan jag lova. hur gick det med min smidiga tidsrytm så jag inte var trött längre? ;p den försvann och jag är nu tillbaka i gamla vanor, somna tre och vakna tre och om tidigare så är det en dunder trött sandra. typiskt!
skjutsade iallafall fredrik till skolan efter mycket om och men, fastnade nämligen världens isbit under bilen så den stod där den stod. tog väl cirka en halvtimma för att komma loss.. åkte sedan in till stan och gjorde mina ärenden, fick även med mig ett nytt linne och en tunika hem :) nu ska jag alldeles strax hoppa i duschen innan jag beger mig till tandregleringen och spänner tandställningen och sedan sticker jag till luleå stadshotell för hemligt uppdrag mera om det ikväll när jag kommer hem :) trevlig dag allesammans!

oxox/S



luleå stadshotell.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0