magsjuka..

igår plingade det frånvaro med stora röda lysen på min blogg, låg nämligen med magsjuka hela natten och hela dagen så orkade inte göra nånting alls. spydde och sov vartannat. var tvungen ringa mamma så hon fick avboka min tandläkartid och fredrik frick springa in med nycklarna på Hsb för jag var helt däckad, länge sen jag mådde så kasst. men nu är jag back on track igen, tur de att jag aldrig är sjuk speciellt länge ;) har hunnit skjutsa fredrik på skolan och varit hem till bersika och käkat frukost och haft dogge ute på gården. lite skrattretande dock att HELA min familj låg sjuk hemma igår med, alla hade vi oturen att få magsjuka samtidigt ;)
idag ska jag iallafall ringa alla telefonsamtalen som jag skippade igår, städa upp litegrann och DUSCHA! är ju aldrig skönare att duscha än när man legat i magsjuka ;)
hoppas ni andra slipper denna smitta som går just nu =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0