man vet inte vad man har förens man förlorat det.

ibland lär man sig inte att uppskatta vad man har förens det inte finns kvar längre.
varje dag utsätts vi för prövningar och beslut som vi kommer få dras med.
vissa gånger enkla och vissa svåra. men vi kan bara göra det bästa av situationen.
och leva varje dag som om de vore den sista. det vi inte dör av gör oss starkare!


kom nyss hem från hanna, har legat i soffan och tittat på "break up" och käkat neger smet :)
nu har jag tagit upp tvätten och ska alldeles strax krypa till sängs, imorgon är dagen fullspäckad.
ska dessutom iväg på ett hemligt uppdrag så mer om det imorgon ;-)

Förresten så måste jag bara få säga att detta är MIN blogg och jag skriver precis vad jag vill i den. ingen har tvingat varken dig eller dig till att läsa den. så du som kommenterade anonymt till mig i inlägget "en bra kamrat?" varför ens påpeka det när du själv gör samma sak och dessutom är fortfarande detta MIN blogg där JAG skriver vad jag vill.. anonym dessutom.
haha fan va det stör mig att man inte kan stå för vem man är ;)

nåja, Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0