mangoraja!

Hej!

Har just avnjutit middagen bestående av klyckling med ris och mangoraja sås, mums filibabba! :) Ska alldeles strax åka iväg till mormor och hämta lite lax och lite kött till dogglas innan jag åker och hämtar upp Emelie :) Just de, måste komma ihåg att taka också eftersom jag fick soppatorsk imorse när jag varit in till stan, så min kära pappa fick komma med bensin så jag skulle hinna iväg till vårdcentralen och ta mina prover. gick väl bra trotts att jag blev flera rör fattigare och smärtan i armen var olidlig där ett tag när den inte går att sträcka ut och huvudet snurrar. Överlevde gjorde jag iallafall och är nu tillbaka på jorden.
Oj klockan redan sex, bäst att kila. Hoooooj!


(bild tagen av google)



Kommentarer
Emelie

Gummsan vart är du här sitter jag alldeles själv och väntar på dig :) Pussar

2009-02-17 @ 18:45:25
URL: http://edunyfiken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0