Onsdag aka lill lördag!

Godmorgon!

Har just gjort mig klar för dagen så ska åka och handla frukost nu. Hade en riktigt trevlig kväll igår med tjejorna. Efter att jag hämtat upp Emelie åkte vi till Hanna och Emma ett tag. Jossan kom även där ett tag innan jag och Emelie åkte hemåt, fastnade ett tag på Kalles innan vi for iväg för att köpa en korv till Anton och sen sussa skönt i min nybäddade säng ;)

Lilllördag idag hade tänkt ta en sväng om på kalles men blir nog bara lugnt hemma kankse. återstår att se ;)

Förresten kolla vilken gullig bild jag knäppte på dogge igår morse på balkongen ;>

lilleman älskar att stå och titta ut sådär ;> PUSS!



Kommentarer
J

aha din lilla skit, ska du på kalles ikväll? ;)

2009-02-18 @ 17:16:54
URL: http://jaquelineceder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0