Step by step and blackstone!

glömde ju förresten berätta att jag fått hem mina paket från step by step och blackstone innehållande fyra par sockar ;)
hur smidigt är det inte att dom alltid kommer hemskickade för ungefär 300kr per tillfälle? alltid fräsha sockar och du bestämmer själv hur ofta och hur många paket du vill ta hem.. jag älskar märkessockar som dessutom är tunna och kvalités sockar :) underbart.
visst kankse inte sockar är så där jätte kul att lägga pengar på men de är då behövligt, tänk på dom stackars fosingarna där nere :)

så gå med du med =) Kundtjänst via telefon 08-50111260 och kundtjänst via internet www.wearus.ch

har nyss tankat hem one tree hill avsnitt 16 som jag ska lägga mig i sängen och titta på innan jag somnar. men först äta upp mina limpor och dricka varm chocklad ;)

där bak skymtar även sockarna från step by step och min rosa älskling :)

dock är tiden på bilden helt fel..

Godnatt.nu



Kommentarer
mariah

Ja. du får gärna skicka bilder. :) msn bråkar med mej ikväll men addar dej imorgon :D kram

2009-02-10 @ 19:06:00
URL: http://maryvalo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0