This weekend!

Tjena kexet, står du där och smular. allting bra med allihopa? Önskar jag kunde säga att här är det prima ballerina men tyvärr jag dras med alla dessa tankar och beslut som jag inte tagit itu med ännu. när har man egentligen orken att verkligen göra det? nåja har varit lite dött här under helgen men jag har helt enkelt inte haft tid att logga in. så kan skriva en liten samanfattning om helgen.

Fredag:
Jag åkte iväg och hämtade upp Hanna och Emma på punkthusen så drog vi till dollar store och ÖB sen förbi tobba en sväng, till Emma och brände en bil skiva så till bersika (där hände de en liten smäll men inte hela världen) sen körde vi runt några timmar i Hannas bil, såg lite film och åt godis hemma hos Hanna innan jag åkte hem.
Lördag:
Åkte till Elin och Jikkan en sväng när jag vaknade för att sedan åka till mamma och äta lunch. Mötte upp Sofia vid fyra så vi åkte och hälsade på Sandra innan hon började festa. Resen av kvällen agerade jag och Soffan Soff som fyllechaffisar till tre innan jag skulle sova. (även en liten olycka här, typiskt) Men hann inte mer än hem förens Elin ringde och ville hem för att sova, körde hem henne och satt i bilen utanför tills halv sex imorse och bara snackade. Kändes lika bra som alltid, var ju ett tag sen :) Puss på dig gummi!
Söndag (idag):
Vaknade vid halv fyra (!) och har inte hunnit mera än morgon promenaden med Dogge, ätit en palt och städat. Väntar på att Fredrik ska komma upp och hjälpa mig borra några hål i väggen så jag får upp mina hyllor snart : ) Sen måste jag hoppa i duschen och fixa mig för åker nog med Johannes till Boden ikväll och hälsar på Annika. Men inte missa Gossip girl klockan 19 :) Nu ska jag vara social med Samuel som är på besök med Kiro så pojkarma får leka av dig nalta.

Hoppas alla haft en bra helg och laddar upp ordentligt ikväll för en ny vecka imorgon!:)
//S


Kommentarer
I d a - T a l l h e d :)

men så kul.. vem är du sambo med?

har du tagit körkot än då?



kram

2009-02-22 @ 18:08:26
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Sofi :)

Annars så går jag kursen:) Och flyttat till Öjebyn i November=) Vad händer annars för dig? Har du någon sjukdom som gör att du får så kraftiga humörsvägningar? (Förlåt att jag frågar)

2009-02-22 @ 18:18:04
URL: http://silversun.blogg.se/
Sara

Om du inte bryr dig, varför fortsätter du skriva? Är ditt liv verkligen så tråkigt att du måste tracka ner på folk du inte ens känner? Får det dig att må bättre?

Det är inte mitt fel att Peter var otrogen. Sen snackar du mycket om Johannes, vet du ens hur han har behandlat mig?

Jag tycker bara synd om dig.

2009-02-22 @ 20:04:53
URL: http://sabacla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0