Till Anonym.

"Anonym" skriver:
Anonym om en bra kamrat?:

Är väl bättre att säga det du skrev till personen öga mot öga istället för i din blogg? Kanske fel person som tar åt sig och missuppfattar ? och personen som det är till kanske inte ens tar åt sig det ? : )

Sandra Svarar:
för det första måste jag få fråga varför du inte kan stå för vem du är? aldrig hört talas om "stå för dina ord & handlingar"?
och för de andra har du någon aning om den personen läser min blogg eller ej? ifall jag sagt det till henne/honom eller inte? och du ska nog se att mina vänner vet att dom inte ska ta åt sig och gör dom de kan vi väl inte vara så bra vänner?



Och till johannes, ja jag menade du =) ingen fara och kom ihåg vad jag sagt nu. vet inte hur tusiken jag ska kommentera i din blogg ;) Kjamis


Kommentarer
Johannes

de e lugnt =)inte skickat nå mer mess fast jag fick de där rasistiska messet av hon...

2009-02-10 @ 00:54:10
URL: http://www.johannesengman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0