Torsdag!

goddag sunshines!

jag försökte vara stark och tänka positivt men alla gånger funkar det inte iallafall. jag var tvungen att fly från omvärlden igen och när jag till min besvikelse upptäckte att min bil inte fungerade längre så brast allting. var tvungen att ringa mina föräldrar inatt så fick dom stiga upp för att komma och hämta mig, dogge och bilen. spenderde mitt natt hemma hos dom så jag fick lugna mig och sova ut imorse så tog mamma med dogge ut i skogen. otroligt skönt att slippa tänka på allt med tider och anvar för en natt. har inte gjort ett piss idag förutom varit på undersökning hos läkaren och duschat. resten av kvällen lär gå i samma fotspår, dom försöker laga min bil nu så får se ifall jag åker hem idag eller blir kvar hära. just nu vill jag då bara krypa ner under täcket så ingen ser mig...

inlägget jag lovat er kommer när jag funnit kraften till att skriva klart det, ska försöka ikväll.

ta hand om er/S



Kommentarer
nanne

Hej hmmm jag vet inte vad de är för fel då? jag kanske ha gjort nått me mina inställningar så jag kan kolla där,men ska ändå byta blogg ha börjat skriva i en annan :P jag vet att jag ha varit dålig på höra av mig men man kan ju vara 2 st som hör av sig ;) Jag ska på möte nu men hör av mig senare idag hoppas de löser sig me bilen=) kram kram

2009-02-13 @ 10:18:31
URL: http://www.johannesengman.blogspot.com
nanne

oj jag läste fel tyckte du skrev att JAG inte ha hört av mig nå =) hehe

2009-02-13 @ 10:19:48
URL: http://www.johannesengman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0