Onsdag!

Hej!
Igår ekade det tomt här i bloggen och det har sina anledningar, jag var så himla nere (länge sen sist) att jag helt enkelt bara höll mig isolerad från omvärlden, jag ville varken se eller höras. idag börjar jag känna att det kanske inte är hela världen och jag kommer ställa mig upp igen, ska bara ligga lågt ett tag.. efter dom här fem(?) åren kanske jag inte ångrar mig längre och allt är frid och fröjd igen. mer om det ikväll...

Steg upp vid tio idag för att befinna mig på arbetsförmedlingen (trodde jag) klockan elva men det visade sig att jag var på fel väg och vandrade, jag skulle befinna mig på vägledningscentrum så jag skippade det helt, åkte hem och sov en timma till tills jag skulle befinna mig på berggatan för besikning klockan ett. tyvärr några hundringar fattigare,- men vi lever bara en gång, right? sagt och gjort, åkte och skjutade hem syster sen på backcity för några ärenden innan jag åkte hem och städade. mamma var nyss här och hämtade syster men vi hann ut med dogge på isen en sväng och nu har vi nyss klippt bäbis klor (måste ju vara fin imorgon på sin 1-års dag;D ) så ska alldeles strax åka iväg och handla lite innan jag ska fortsätta med städningen...

Hoppas ni alla har det bra! /S


Kommentarer
Emma

Sandrus, I'm a little bit worried about you...

Du kan prata med mig om ALLT & det vet du, för det har jag sagt. Jag hjälper gärna dig om det skulle vara någonting, du betyder så mycket för mig & jag vill inte se dig må dåligt! Puss, sötnos!



Efter regn kommer solsken & jag tycker helt plötsligt att det slutar regna! Kämpa...

2009-02-11 @ 19:07:10
URL: http://emstaar.blogg.se/
nanne

hej hur gick de blev de nå s-svall för dig?

2009-02-11 @ 21:16:26
URL: http://www.johannesengman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0