Världens bästa handkräm!

Kolla vad jag fick av min kära mamma för några dagar sen. En handkräm av märket "atrix" som innehåller Panthenol.

Professionell handcream som mjukar upp torra händer.

För händer som utsätts för kraftg påfrestingar/belastningar i samband med arbete eller hobby. Lindrar och mjukar upp torra och spruckna händer. Vårdar och hjälper huden bilda dess naturliga fuktighet. Innehåller Panthenol och Avocado olja. Utan färgämnen, PH neutral.

Eftersom min mamma jobbar inom hemtjänsten så får dom denna på jobbet och jag har aldrig provat någon bättre handkräm. den är helt otrolig, den kladdar inte, rinner inte och de håller fuktigheten kvar länge. Mina händer är alltid så torra och hemska på vintern och denna är den enda som hjälper :) rekomenderas till tusen!



Finns att köpa på apoteket kring 30-150kr, Jag har den mörka tuben!



Kommentarer
sofia

Den använder jag också på jobbet ;-D Vi får ha en egen ;D

2009-02-19 @ 15:20:04
URL: http://soofiabergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0