fixus!

godkväll mina vänner!

nu har jag hunnit vara förbi min kära mormor och hämtat en ny kupévärmare, thanks :) och min kära pappa så han har bytt ut lampan på bilen som hade gått, toppen pappa du kan du :) har även hunnit skjutsa min kära vän tobias till stan för en party kväll. så nu sitter jag hemma och avnjuter mitt glas med hallonsoda, har just klippt klorna på dom små liven och hunnit fixa mina egna naglar :) ska väl hämta hem hajna när krogen stänger sen ska jag då sova. rikitgt skönt att bara vara hemma helt själv en hel kväll för ovanlihetens skull ;>

börjar bli smått less er nu, helt respektlösa är vad ni är. tänka om är vad ni borde!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0