Åh vad jag saknar bloggen!

Jag vill inte vara utan den längre, är fortfarande rätt down men ska försöka att inte ösa ner er med en massa negativa ord utan tänka positivt :)
Allt väl med er då? Har hänt så mycket jag skulle vilja berätta om men vet inte riktigt var jag ska börja,-

Vaknade iallafall vid tio idag så åkte till tandleg och spände min tandställning och nu väntar jag på att klockan ska bli två, ska upp på dagvården då sen vidare till mammsen för att hjälpa henne att baka till mitt kalas på tisdag :) försenat en aning, men nu tar vi alla tre sakerna i ett enda kalas ;) hihi

Mina tangenter har nog fått sig en smäll, dom samanbetar inte lika bra längre ;)

Men nu ska jag sätta mig vid tvn med ben och jerrys ;>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0