En rosa rockring!

Tjena kexet, står du där och smular? ;)
Jag kom alldeles nyss hem från ett möte jag haft här på morgonen och nu väntar jag på att Fredrik ska stiga upp så vi kan planera dagen, har en del vi måste hinna med :) I måndags kom Dogge hem igen, han är faktiskt fortfarande hemma men åker igen på någon timma. Han och lillan har såklart gott jätte bra ihop, mina små hjärtan :)
Tisdags hade vi ju kalas och det var full rulle hela kvällen, var inte barnen efter lillan så var dom efter katten ;>
Och igår var jag helt slut i kroppen, åkte till Emma en stund på förmiddagen men var tvungen åka hem för att sova så slocknade vid tre och steg upp åtta, såg en film och la mig igen  vid tolv och sov till nio imorse så nu är jag back on track igen ;>

Förresten när jag och Emelie var iväg på några ärenden på backcity i måndags så var vi in på Barnens hus en sväng och ut där ifrån kom jag med - en rosa rockring, ni vet sån här man hade när man var liten ;) ger ju så bra träning i bland annat magen så nu ska jag minsann hårdköra ;) Dock såg jag till min besvikelse när jag kom hem att jag inte längre kan rocka så måste se till att hitta kunskaperna först ;)



Kommentarer
Sara

Haha har du inget annat att komma med? Du har skrivit samma sak i snart 3 månader. Snacka om inget liv, lilla flicka!

Var dock för snabb att be om ursäkt. Jag borde dock ha fattat bättre, man blir ju som man umgås. Dock tror jag att det kommer dröja länge innan du växer upp, stackars dig. Patetiska lilla du.

2009-03-26 @ 18:48:20
URL: http://sabacla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0