God Söndagskväll!

Som jag börjar känna mig utmattad, kvällen har bestått av mys med vovven, tvätt, gossip girl, en sväng till stan, betalning av räkningar, städ, blogg och givetvis godis :) nu ska jag alldeles strax hoppa i säng för imorgon väntar morgonmöte på enhet C och sedan måste jag på stan och göra en massa ärenden :)
Har alla andra också haft en bra helg?

Min har varit super förutom en sak. Man vet inte vad man har förens man har förlorat det. Men frågan är ju om det egentligen var någon förlust? Är det inte så att nära vänner ska stötta en oavsett vad? annars är dom inte en riktigt vän? Jag känner mig sårad samtidigt som jag saknar dig så förbannat mkt. För visst fan älskar man sin bästa vän?
Det var bara helt oväntat, helt fel tidpunkt och helt fel människa...

Nåja, sovgott alla solstrålar så hörs vi imorgon. Ny vecka nya tag!!


Fina fina dogge! <3<3<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0