Godmorgon sovmorgon!

Nu känner jag mig utvilad (undra hur länge denna gång) har sovit över tolv timmar och ställde ingen väckare utan vaknade helt av mig själv. näästan. postgubben väckte mig faktiskt när han stod och tryckte ner två paket i brevinkastet. Och det var inget annat än nya sockar, kommer ni ihåg att jag är medlem på black and stone och får hem nya fräsha sockar lite då och då för inte allt för dyra pengar? :) skit bra ju, sockar kan man ju aldrig få för mycket av och man kastar dom ju rätt ofta! Denna gången var det ett par ylle sockar och det passar ju perfekt nu när jag åker till mini fjälls i eftermiddag ;)

Nu sitter jag i soffan framför tvn med lillan och kissen samt min stora godis påse innehållande geisha och sockrade hjärtan, vilken frukost ;p Väntar på att Fredrik ska stiga upp så vi kan fara och göra dom sista ärendena innan vi åker, bland annat måste vi köpa en overall till lillan, nya täckisar till Fredrik och en massa godis ;)

Nu därimot ska jag skynda mig ut med lillan igen innan en olycka är framme=)
Hörs innan jag åååker!
PUSS/S


Kommentarer
Sara

Ja, det är du ju. Det vet ju alla. Och ja, marie är en av mina bästa vänner och hon har helvetes mycket mer i huvudet än vad du någonsin kommer att ha.

Det är konstigt att du klankar ner hela tiden på att jag har varit med Peter. Har du varit på Nadja lika mycket? Jag menar, Nadja och Sofia är ju ändå bästa vänner. Fast det är ju sant, Sofia vet inte om något. Rätta mig om jag har fel, men är inte du och Sofia vänner?

Jag må ha gjort mycket saker som jag ångrar. Men jag står för dom och går vidare. Men jag knarkar inte och jag ljuger inte, det är mer än vad man kan säga om dig.

2009-03-27 @ 16:27:54
URL: http://sabacla.blogg.se/
Mikaela

Aha okey :) Men det är juh it så långt ifrån stan :p Haha i läppen, vid sidan om den jag redan har :) Joo men jag gör det! Sku va himla kul alltså ;)

2009-03-27 @ 18:07:34
URL: http://lillamiii.blogg.se/
nanne

att hon orkar hålla på :S

2009-03-30 @ 14:14:23
URL: http://www.johannesengman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0