Grattis favvo-pappsen!

Hello sunshines!
Allt väl med er? Har haft en jobbig helg men börjar sakna komma i form igen tror jag, hoppas jag.. Jens har nyss varit här och hämtat Dogge för iallafall en vecka. Nu kan jag hämta krafter och tänka på bara mig själv. Fredrik är också borta så jag är helt själv, med kissen.
Har tvättat fyra maskiner tvätt nu och väntar på tumlaren ska bli klar nu. Och ikväll åker jag till bergsviken för att äta tårta, Grattis världens bästa pappa på din dag (igår), jag är dig evigt tacksam och älskar dig så högt!
Tror inte jag har så mycket att komma med just nu, läget ligger lågt...
Hoppas ni alla har det bäst.

Puss och kram / Sandra


Min pappa och mamma i turkiet förra året när bara vi tre var iväg och käkade lunch!



Kommentarer
Sofi :)

Sv: Jag tycker att ni gör helt rätt i att sälja han vidare...Även om det är tråkigt att placera om hundar(Och andra djur för den delen). Men om det är för hans eget bästa:)

Jag håller fortfarande tummarna för dig! Kram

2009-03-11 @ 20:34:09
URL: http://silversun.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0