Hemma från Fjälls.

Tjena!
Nu är jag hemma igen "borta bra men hemma bäst" även om jag kunna stanna någon natt till så var det skönt att komma hem. Har hunnit med riktigt mycket, båda kvällarna tog vi bilen till Jörn och hälsade på Nicke, sen har jag hunnit åka lite snowbord, kört skoter och fyrhjuling, grillat, solat, bastat, ätit god mat och mycket mera. Helt klart godkänt, skönt att komma bort för ett tag och göra lite annat :) Lillan har mått hur bra som helst och man ser verkligen att hon njuter av varje minut hon får vara med. Nu ligger hon och kissen helt utslagna brevid mig i soffan, dom började såklart busa och leka hej vilt så fort vi kom innanför dörren ;>

Har precis sett klart Gossip girl och tanken var att jag nu skulle åka förbi Emelie men blev helt slut så tror jag får ta det någon annan dag istället.

Nu Tvn resten av kvällen ;> Hoppas ni haft lika bra helg som oss!
Puss och kram / Sandra


  
  

Bild altenativen var inte så goda då kameran oftast låg inne ;))



Kommentarer
Sara

Det har du ju för fan sagt själv till mig i telefon, hur dum får man vara?!

Konstigt att du inte skrev något om det andra jag skrev men tanke på att du är en av få som faktiskt vet vad som hände..

2009-03-30 @ 06:44:46
URL: http://sabacla.blogg.se/
Sara

Vågar du inte svara nu? :>

2009-03-30 @ 20:42:06
URL: http://sabacla.blogg.se/
Emma

Ursäkta, nu måste jag lägga ett ord. Sara om du tycker det är jobbigt eller dylikt så svara inte på hennes kommentarer & jag tror verkligen Sandra inte ORKAR svara, det är där det sitter... för hon börjar nog bli less antar jag på detta ändlösa babbel. För det börjar jag bli, har inte lagt mig i förrrens nu!



Sandra, valls någon dag? Ska jag följa med till Jörn nästa gång ni far? Jag saknar dig och din lilla parvel ;) Vad har du döpt hon till? Säg Tindra, då blir jaaag glaad :D

2009-04-01 @ 20:24:15
URL: http://emstaar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0