Hemma hos päronen.

Nu är jag framme i bergsviken hemma hos mina föräldrar, möttes av den doftande lukten av nybakat :) underbart!
Mötet uppe på Dagvården gick bra, vi gjorde en ny vägning och diskuterade mina tider att vara där, ni som hängt med minns kankse att jag ska vara där mellan 08.00 - 18.00 varje dag men jag har knappt varit där någonting.
Fick även veta mina provsvar på proverna jag var och tog i februari, alldeles för lite järn så blir att börja om med dom tabletterna annars var allting annat bara lite under medel så blir bara rutinkontroller och mera snack om saken. Finns inte så mycket dom kan göra när jag inte riktigt vill.

Men nu ska jag sätta igång med bakandet jag med :) hörs när jag är hemma igen!;>
/S


Kommentarer
Mikaela

Kan jag tänka mig... :/ Oj fy fan! Vet ni vilka det var då?? Jaa jäävla svin alltså!

2009-03-19 @ 15:23:18
URL: http://lillamiii.blogg.se/
Berecca

jadå bara bra här :) hur är det själv? kram

2009-03-19 @ 19:13:04
URL: http://bereccca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0