jag ser det tinar, jag ser det tinar..

det var väl roligt, hurra!
Nu smäller minsann snön så det rinner i floder.. vååren är påväg!
Rätt skönt faktiskt förutom att bilen blir skitig på en gång och jag blir blöt om fötterna så fort jag stiger genom porten.

Steg upp vid halv sju imorse för att åka iväg till Luleå och hämta Fredrik så jag är såhär lagomt sliten efter att ha sovit uselt inatt. Har varit och gjort ärenden sen vi kom tillbaka, bland annat ätit smörgåstårta hos morfar kalle. Grattis!
Snart kommer mamma hit med en blomma som hon planterat om i en annan kruka sen ska jag lägga mig i soffan och vila någon timma. Måste få tillbaka min energi, dock INTE somna för då är vi tillbaka på ruta ett igen..

Ny vecka, nya tag - lev var dag som den sista!



Jag saknar mitt älskade hjärta hur mkt som helst!!


Kommentarer
Emma

*Hejjar på*

Jag är säker på att du fixar det allra mesta som du föresätter dig att göra vännen :).

2009-03-16 @ 19:11:27
URL: http://aeonis.blogg.se/
Mikaela

Aah men så är det ibland, tyvärr. Men det är juh bra att du ser att det inte funkar, många gör juh inte det. Du vill juh hans bästa, även om det är tråkigt för en själv :( Min första hund fick vi juh ta bort, det var väldigt tråkigt och ett väldigt tungt beslut. :( men han har det bättre nu. Man får tänka så. Vad var det för tragedi då? :/

2009-03-17 @ 11:18:52
URL: http://lillamiii.blogg.se/
Mikaela

Aah det kan jag tänka mig. :/ Usch så tråkigt att vara tvungen skiljas från sina älskade djur... men tyvärr kommer den dagen för oss alla förr eller senare! Jaha ojdå, har du blivit rånad? Det visste jag inte :/

2009-03-18 @ 12:38:34
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0