Nytt namn, ny mobil!

Ebba passade inte riktigt till min lilla kisse och vi har länge bestämt oss för att hon skulle heta Enola istället och idag tog vi äntligen steget in till djuraffärn och köpte en ny namn bricka åt henne med det rätta namnet ;)
 


Och som dom flesta vet så åkte min telefon i backen för en vecka sen så nu har jag även hunnit införskaffa mig in ny sådan ;> sjävklart har jag kvar samma nummer!



Jag hade helst velat ha den rosa men tyvärr fanns den inte inne på lager och dom som känner mig vet att jag är inte den som väntar i första taget ;)

Har även hunnit luncha på subland, lämnat in min kamera (som gick sönder samma helg) och gjort en massa ärenden på backen.

Nu är jag helt slut, har ingen kraft kvar i kroppen så ska lägga mig ner och vila ett tag.
Pussochkram/S


Kommentarer
Berecca

ååh, en sån där hade jag också tänkt köpa, men jag vet inte vad den heter :P råkar du veta det? kram kram

2009-03-18 @ 18:09:21
URL: http://bereccca.blogg.se/
Emelie

haha nä ja fick mig en slant ;D

2009-03-18 @ 22:18:03
URL: http://emelielarssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0