Powernap!

Heeelllooo!
Vaknade nyss upp efter en timmas powernap, vet inte vad det är med mig men jag känner mig så himla slut hela tiden,
Pratade med Emma för ett tag sen och vi ska nog åka iväg till Vallsberget ikvälll och åka några åk med brädan, om jag nu har kvar mina kunskaper där, var ju då minst fem år sen jag åkte sist ;)
Väntar fortfarande på att Mimmi ska komma och hämta Dogge men dom lär nog komma snart.
Men tills dess så ska jag diska undan disken efter våfflorna som vi åt till lunch idag ;>
Vad ska alla göra ikväll då? :)
Puss&kram /Sandra

  
Några bilder från kalaset i Tisdags :)
 

Lillan och Enola leker och givetvis sover dem alla med mig i sängen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0