svårt, svårare och svårast..

tjena!
Varför tar dom svåraste besluten längst tid? jag har kännt länge att det måste vara det rätta, men ändå lyckas du säga nånting som gör det så svårt för mig :/ är jag redo ännu?

Jag slocknade direkt jag satte mig i soffan igår och sov till imorse, blev väl närmare sexton timmar ;) idag därimot har det varit full rulle, har varit på möten och ärenden hela förmiddagen sen åkte jag till hannisen innan jag hämtade upp Sofia (som jag förövrigt ser har klottrat i min blogg, sötnöt!;>) och vi har då bara suttit i bilen i flera timmar och snackar strunt. mycket trevligt, var ju ett tag sedan :) har nyss skjutsat hem henne så ska strax hoppa till kojjs ;>
Sovgott!


Kommentarer
Sara

Nej, nu pratar jag om då du ringde till mig dagen efter. Samma samtal där jag bad om ursäkt. Men du var väl säkert så bäng att du inte ens minns det. Snacka om att leva i förnekelse för sina egna ord.



Jag skäms inte för 5 öre. Jag gör dig en tjänst att jag inte publiderar dina inlägg för det är bara du som skämmer ut dig själv. Det är min blogg, ingen annans.

Samtidigt tänker jag inte sjunka ner på din fittnivå, jag är en mycket starkare och mer intelligentare än vad du någonsin kommer att uppnå. Så ta dig och dina horfjortiskompisar och gräv ner er. Det är ingen som kommer sakna er, ni skulle bara göra världen en tjänst.

2009-03-31 @ 09:38:10
URL: http://sabacla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0