Vännerna är den finaste man har.

Hjälper du mig när min  ryggsäck är alldeles för tung för att jag ska klara av att bära den?
Nej, du måste klara dehär själv för i grund och botten handlar det bara om dig.
Jag väntar på dig där uppe och jag VET att du kan om du VILL.
Även om du inte ser mig står jag just intill dig.


Blev nått vinglas med tjejorna igår hos Elin innan vi åkte en timma på Kalles. Var länge sen sist så uppskattades.
Tusen pussar till Elin för dina kloka ord och ärlighet, jag vet att du har rätt. jag har bara inte kraften att ta tag i det.
inte ännu..
Tack!!
jag älskar dig!


16 dagar kvar nu och miljoners saker att fixa. begår jag ytterligare ett misstag?

kompis jag stannar inne ikväll,.-



Jag och Elin för nått år sen.



Kommentarer
Berecca

ja jag kan inte förstå hur hon tänker eller fungerar :P lite skrattretande. Tur att man inte behöver lägga så mycket energi på henne, viktigare att lägga den på riktiga vänner, dom är som du säger det finaste man har :)

2009-03-05 @ 16:41:37
URL: http://bereccca.blogg.se/
Berecca

ja jag kan inte förstå hur hon tänker eller fungerar :P lite skrattretande. Tur att man inte behöver lägga så mycket energi på henne, viktigare att lägga den på riktiga vänner, dom är som du säger det finaste man har :)

2009-03-05 @ 16:42:40
URL: http://bereccca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0