and again!

Godmorgon!
Sitter hos Elin idag med, åkte hit och la mig i solen med henne i stort sett på en gång jag vaknade.
Känner mig så himla trött i skallen idag, trots att alkohol intaget igår blev lågt och kvällen tidig.
Men trevligt var det så länge det varade, vi (jag, elin, mattias och emma) startade upp hemma hos mig
innan vi åkte till Tommy och Ida på annelund. Blev ingen utgång men lika bra var det när jag känner mig som
en fattig råtta, avslutade istället med en barnbox till(!) på bigboy.

Nu ska jag vara social med hojna innan jag ska tvätta och se oth och gg! =)
oxox/S


Kommentarer
Sara

Och du känner inte mig. Men det har inte hindrat dig.

2009-05-17 @ 19:25:52
URL: http://sabacla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0