Godmorgon!

Sovit gott? Jag och Elin snabbade oss till kvantum tio minuter innan stängdax igårkväll, hängde sedan min tvätt innan vi åkte till Elin och käkade köttfärs med makkisar sedan slocknade vi i stort sett på en gång.
Blev en rätt tidig morgon vid nio - tio så nu är vi pigga och alerta, hinner hitta på massa skojj idag =)
Här näst på schemat står lägenhetsvisning, kommer en tjej och ska kolla på Elins lägenhet strax sen ska vi sätta upp min hatthylla och därnäst återstår att se ännu.

Jag känner mig inte så pigg, ni minns säkert att jag klagade på huvudvärk för ett tag sen (som jag aldrig annars har) och den har fortfarande inte gått bort, utan varje morgon när jag vaknar så värker mitt huvud medans min mage vrider sig. Inte vidare skojj. Så nu har jag tagit mig i kragen och bokat tid hos en läkare för att kolla upp det. Men tyvärr så är ju denna vecka bara till onsdag pga röda dagar så fick ingen tid förens på Måndag om en vecka, men jag kan nog härda en vecka till när jag stått ut i tre redan.

hjälpa elin.nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0