Grattis gumman 11år!! :)

Vill börja med att säga Grattis till min älskade lillasyster som blir elva år idag. Hoppas du haft en toppen dag!
Jag älskar dig! <3


Annars så händer väl inte så mycket, för ett år sen var jag i Stockholm denna vecka och trodde att det var en av dom värsta i mitt liv. Denna vecka sitter jag nu hemma i ruttna Piteå och den lär förmodligen bli ännu värre detta år, var som sagt hos läkaren idag och äntligen är det fastställt varför illamåendet besöker mig varje morgon. Känns himla skönt att veta men det kommer givetvis få sina följder vad jag än beslutar mig för att göra åt problemet, mer om det senare..
Nu mat dock! ;)


Kommentarer
bitte

Hej hej vill tipsa dig om en tävling jag har,

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr.



Ett annat förslag jag har är om vi kan prenumerera på varandra på bloglovin. Bra sätt att synas mer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0