Hos Elin!

Tjeeena!
Idag känner jag mig äntligen lite gladare, kankse ändå att jag lyckas dra på smajlbanden ännu mer :)
Vaknade klockan sju av att telefonen ringde, upp och hoppa så åkte jag förbi Fredrik en sväng,
käkade på max vid elva, drog bolaget och sen hem till världens bästa Elin, käkade våfflor och snackade strunt ;)
Nu har vi nyss kommit tillbaka hit (till elin) igen efter att ha suttit hemma hos mig (i lägenheten) på taket och solat.
Nog fick jag minsann färg, det ni, första gången denna sommar som jag solat ;> härligt!
Nu ska vi glida på dollar store och köpa strumpisar sen till min kära mor & far för att hämta min väska innan vi börjar
fixa oss och sätter igång drickandet på taket ;D
Ikväll ska jag minsann ha kul!!!!!!

Trevlig kväll era svin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0