livet är inte alltid lätt

Jag åkte hem igår kväll efter desperate housewives. eller egentligen kallar jag inte ens lägenheten för mitt hem.
för jag varken trivs eller vill vara dära egentligen. känns rätt surt när jag ändå måste betala för det..
iallafall så åkte jag direkt tillbaka hit till bersika så fort jag vaknade och har just satt i mig en goo pizza! =)
Just nu sitter jag och försöker nå en viss person sen blir det film med syster som är sjukling eller en dusch! :)


S - Ja nu kan du ta åt dig.


Kommentarer
Emma

Men snälla gummigumman, jag vet inte vad ni har bråkat om eller vad som hänt, men lägg det åt sidan, det blir inte bättre om man ältar det precis :)



hör av dig någon dag, puss! <3

2009-05-13 @ 20:38:24
URL: http://emstaar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0