Madicken!

Har just sett klart Madicken som gick på Tv, älskade det programmet när jag var liten och erkänner fortfarande att de är ett av dom bättre :) Hade planer på att åka och basta i Svensbyn ikväll men min kraft och ork ligger på noll så jag stannar nog här hemma och vilar upp mig.
Vi köpte hem en familjepizza till middag idag & det var mycket uppskattat, länge sedan jag käkade pizza : >
Var även förbi lägenheten en sväng och såg att mitt paket hade kommit, vad som var i det får ni veta senare ;)
Nu därimot ska jag fara och skjutsa ett gäng och hinner kankse förbi Emelie en sväng på vägen :)
Sen lät chips, dipp, dricka och godis till en bra film rätt lockande!

Vad ska alla ni göra ikväll då? : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0