Stadsbo!

Under min frånvaro har jag tagit mig i kragen iallafall lite när det gäller flytten, jag har börjat flytta mina saker och det mesta är på plats nu även fast en stor del fattas. Men nu är det beboerligt (?) iallafall.
Och jag är bokfärd där numera, på Prästgårdsgatan.
Därimot har jag knappt spenderat någon natt där, ungefär fyra stycken av tretton möjliga pga att jag inte riktigt vågar eller kankse ska säga vill vara själv. Jag har separationsångest till max och vill helst inte befinna mig dära överhuvudtaget.
Dom nätterna jag varit där har jag haft sällskap.
Känns inget vidare, men antar att det med kommer..

Har mer eller mindre bott hos mina föräldrar i Bersika dom två senaste veckorna, mest för att hämta kraft och få tillbaka min livslust.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0