stark utan att falla

jag försöker vara stark och kämpa men det kommer alltid någon motgång..
ställde mig nu på vågen och såg att jag gått ner fem kilo på dom här senaste två veckorna..
fem kilo som det tog mig ett halvår att försöka gå upp.. vad säger dagvården nu då?!
är som vanligt hemma hos mamma och pappa, syster tjatar att vi ska se en film så det är vad jag ska göra nu..

förövrigt fick jag nyss den största ljusklimten för idag - ditt sms värmde otroligt älskling. vi klarar det.

-


du vet inte vad du pratar om och
har ingen aning om nått.
du borde sluta läsa min blogg!


Kommentarer
sofia

"Det enda jag kommit fram till är att dom man trodde var riktiga vänner var verkligen så oäkta man minns kunnat ana. tråkigt."



2009-05-12 @ 18:30:35
URL: http://soofiabergs.blogg.se/
sofia

Du verkar må bra av att vara iskall och klampa ner på andra. Och ja, jag tog åt mig för varför skulle inte jag då vi har vart vänner ?

2009-05-12 @ 18:55:04
URL: http://soofiabergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0