det kommer ändå hända förr eller senare..

Jag känner djup smärta fortfarande så jag har valt att hålla bloggen borta tills det skulle kännas bättre.
men jag har fortfarande inte fått se en ljusglimt mer än en dag sen kommer mörkret och smärtan tillbaka.
jag tror inte att jag klarar det här. jag tror inte ens att jag vill klara det längre. det gör för ont..

Jag har hela tiden haft i bakhuvudet att det kommer ändå hända förr eller senare men att det skulle hända så snart som redan nu var jag inte beredd på och hade hoppas på att slippa det ännu några år. Jag är inte redo att ta itu med det nu och om jag nånsin blir det så är det inte under detta året.

det känns skit och jag ser inte ett piss posetivt på saken längre även om jag nu suttit senaste timmen och försökt se dom ljusa sakerna ur det. det finns inget ljus ut detta!!
jag kommer alltid att älska dig.


Det enda jag kommit fram till är att dom man trodde var riktiga vänner var verkligen så oäkta man minns kunnat ana. tråkigt.


Kommentarer
sofia

Jadu, samma sak hära!!!!

2009-05-12 @ 16:47:09
URL: http://soofiabergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0