Botten nådd och upp igen!

Hur långt kan man gå? Hur lågt kan man sjunka?

Alla kommer vi nån gång till en punkt där vi inser något som vi egentligen borde insett för länge sen. Människor är inte alltid den vi trott!
Det svider att säga att jag har insett nu, för jag vet att jag borde gjort det för länge länge sen.
Jag är ledsen, förtvivlad och min kropp hänger inte alls med. Jag är bakis och vill bara gräva ner mig själv och inte komma upp igen.
Men jag har sagt det förr och säger det igen - Under dom svåraste tiderna växer vi som mest!
Och det är precis vad jag tänker göra, jag ska leva en dag igen! Jag ska vara lycklig & jag ska skratta för en enda gång till rör du inte mig i ryggen. Du finns inte mera!!

Botten upp. Nu startar vi igen!

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0