~ Fredagkväll

Jag är fortfarande kvar i Västerås så det blir ytterligare en lugn fredagskväll för mig. Rätt skönt faktiskt när det enda jag gjort dom senaste månaderna är att festat varje helg. Funderade på att ta flyget hem idag men det stämde inte alls ihop med tåget och min lust att sitta på Arlanda flera timmar låg på minus så därav blev jag kvar.

Strosade runt på stan igår och blev några klädesplagg rikare och hundringar fattigare, igen..
Får ta och visa er när jag kommer hem. Var ju egentligen meningen att åka till Spanien idag men eftersom ingen kunde åka med så kort varsel så bestämde vi oss för att mest troligt åka nästa vecka eller i December istället, om nu inte min Thailands resa blir av över jul/nyår :)

Ska se klart filmen jag börjat med nu :) Ha en trelvig kväll allesammans och sup it ihjäl er=)
POK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0