~ Imorgon är en bättre dag.

  • Skolan sket sig big time
  • Kärleken är tjorv
  • Man märker vilka ens riktiga vänner är
  • Har slösat massor med pengar på ingenting
  • Äter på tok för mycket skit
  • Kraften är slut
  • Livslusten ligger på minus
MEN jag lever, jag blickar framåt och tänker att imorgon är en bättre dag. Som jag skrev tidigare så ska jag nu välja lyckan. Och som min kära vän Elin sa en gång "Ingen sårar dig utan ditt medgivande" det är ju precis så det är. Det är jag som väljer, det är mitt liv där jag är mittpunkten.
Har under dom senaste timmarna pendlat mellan gråt och förtvivlan, ångesten kryper sig på och jag tappar kontrollen över mig själv. Står inför ett val om vilken väg jag ska gå, och jag ser både fördelar och nackdelar med dom båda. Det är svårt, skit svårt. Jag är så jävla rädd att välja fel väg och sedan ångra mig hur mycket som helst. Sitter nu och lyssnar på bra musik, kollar på bilder från bra minnen och peppar mig själv till tusen, jag SKA klara det här och jag vet att jag KAN och jag kommer att göra det också. Hur svårt och jobbigt det än kommer  kännas så ska jag fan klara det.
Under dom jobbigaste dagarna växer vi som mest. Så nu gott folk, nu ska jag växa, vara lycklig och blicka framåt, inte titta mig över axeln. Inte tänka att det kanske hade varit bättre att gå den andra vägen, inte vara ledsen över mitt val. Utan nästa dag är bättre. Vi alla har dåliga dagar så det gäller att inte haka upp sig på dem. Jag är bara människa precis som du med.


Nu ska jag tanka hem en bra LYCKLIG film att somna till, peppa mig själv lite mera och sedan dejta kudden. För imorgon öppnar jag ögonen med en positiv känsla och positivt tänkande för kommande dag, som jag kommer göra till en bra dag!
Sovgott allesammans och var rädda om varandra! PUSS ♥


Kommentarer
Sandra Nordin

Vill bara att du ska veta att jag finns här, är lite (väldigt) dålig på att visa det bara. Men du är stark och klarar allt. Och jag tror på dig. Love you <3

2009-10-15 @ 03:56:37
URL: http://www.sandranordin.com
Dina vänner..

Gumman, du vet att vi finns för dig. Men väljer du gång på gång en idiot som bara sårar dig,istället för att du väljer dina vänner som behandlar dig bra, som älskar dig. Kommer vi inte orka finnas för dig något mer, detta är ledsamt,men sant! Så för sista gången, gör nu det rätta, och börja ett lyckligt liv !

2009-10-15 @ 17:51:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0